/Files/images/94847411.jpg Тема уроку: Послідовність чисел від 0 до 10. Порівняння чисел в межах 10.

Складання та розв’язування задач за предметними малюнками.

Мета уроку: Закріплювати вміння називати числа від 0 до 10, визначати «сусідів»

Чисел, попереднє та слідуюче число; розвивати вміння порівнювати

числа в межах 10, складати та розв’язувати задачі за предметними

малюнками; продовжити формування комунікативних компетенцій,

пізнавальних умінь учнів; розвивати пізнавальні процеси у їх

взаємозв’язку; виховувати зацікавленість до предмета.

Обладнання: Цифри, казковий потяг, предметні малюнки, геометричні фігури.

Хід уроку

. Організаційний момент.

Всі почули вже дзвінок

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався

На перерві постарався.

- Діти, поверніться до наших гостей і привітайте їх усмішкою.

Сьогодні у нас незвичайний урок,

Сьогодні ми зробимо ще один крок,

В країну чудову, в країну казкову.

Тож сядьте рівненько, будьте уважні,

Щоб працювати було вам неважко.

. Мотивація навчальної діяльності учнів.

1. Вправа «Мікрофон»

- Діти, подумайте і скажіть, яким має бути наш урок?

- А ви на уроці якими повинні бути?

2. Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні ми здійснимо подорож у «Королівство Математики» ось на цьому

казковому потязі.

(Картинка)

. Контроль, корекція і закріплення знань.

- Право зайняти місце у казковому потязі мають ті учні, які виконають завдання,

яке запропонував вам Знайко.

1. Практична робота: показати «сусідів» числа 5, 8, 3, 7, 9.

2. Показати «попереднє» число і «слідуюче».

- Молодці! Можемо рушати. Всі впоралися із завданням.

(звучить музика)

. Розвиток математичних знань.

1. Перша зупинка «Місто Чисел»

- Діти, вам потрібно записати у зошитах числа від 0 до 10 і у зворотному порядку

від 10 до 0.

2. Друга зупинка «Місто Порівнянь»

Порівняти числа, які показує учитель. Учні називають відповідний знак.

(Показати на цифрах)

3. Третя зупинка «Місто Музичне»

- Діти, а тут ми відпочинемо.

(Звучить музика, учні виконують рухи під музику)

4. Четверта зупинка «Місто Задач»

Робота в групах: За предметними малюнками скласти і розв’язати задачу.

5. П’ята зупинка «Місто Геометрія»

Робота в парах.

- Діти, у цьому місті ви повинні за допомогою геометричних фігур побудувати

потяг.

- Які геометричні фігури використали?

. Підсумок уроку.

- Ми прибуваємо до кінцевої зупинки. Це Королівство Математики.

Тут нас зустрічає Королева Математики.

1. Вправа «Мікрофон»

- Чи сподобалась вам мандрівка?

- Що сподобалось найбільше?

Кiлькiсть переглядiв: 99

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.